wtorek, 14 maja 2013

BOHATEROWIE


   
LENA - na początku października skończę 18 lat. Jestem Polką i jestem z tego dumna. Moi rodzice się rozwiedli. Mieszkam obecnie w Polsce z tatą, a mama założyła sobie nową rodzinę w Londynie. Najlepszą osobę jaką w życiu spotkała jest Miśka. Przyjaźnimy się od piaskownicy. Nie lubię być w centrum uwagi. Moją pasją jest aktorstwo.Lubię także śpiewać, jednak tylko dla siebie i najbliższych. Moje serce zawsze będzie podzielone na pół  - miłość do szpilek i miłość do Converse’ów.




  



MICHALINA- pod koniec sierpnia skończę 18 lat Jak byłam malutka mama zapisała mnie do szkoły baletowej, spędzałam tam każde popołudnie. Później nauczyłam się tańczyć hip-hop i jazz, w którym najbardziej się lubuje.Często jestem oceniana po wyglądzie, bo wiele osób widząc blondynkę myśli "pusta" - nienawidzę tego. Jestem jedynaczką, ale mam siostrę - Lenę, czyli najlepszą osobę, jaką do tej pory poznałam.


                   





BRIDGET- mam 14 lat i mieszkam w Londynie. Moja mama jest wysoko postawioną kierowniczkę a tata dostawcą. Mam przyrodnią siostrę Lenę, która mieszka w Polsce. Nie lubie jej, myśli, że jest ode mnie lepsza, dlatego przy każdej okazji pokazuje jej, że sie myli pokazując jej cenne rzeczy, które mam a ona nie. Mam trzy przyjaciół z któymi ciągle spędzam czas. Lubie sporty wodne i raz brałam udział w wyścigu na nartach wodnych. Jestem Directionerką. Dzień bez ich muzyki i oglądania ich zdjęć jest dniem straconym.





ONE DIRECTION- jesteśmy brytyjsko - irlandzkim boysbandem, który wybił się dzięki programowi X Factor. Harry- 19 lat, Liam,Zayn,Niall-20 lat, louis - 22 lata.





___________________________________

Hi ♥ . Oto krótkie przedstawienie postaci naszego opowiadania. Niedługo pojawi się tu prolog i kolejno rozdziały. Zachęcamy do czytania i obserwowania :) 
Miłego czytania! 

Julka & Hanik

2 komentarze:

  1. Ahh ta ortografia - Hania sprawdzaj dokładniej tekst xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat pisała i wstawiała Julka więc do niej reklamację xD

      Usuń